0
  •  x 
Δεν υπάρχουν προϊόντα στο καλάθι
Ωράριο : Δευτέρα - Παρασκευή 10.00 - 18.00 - Σάββατο 10.00 - 14.00

Οροι Επιστροφών και Εγγύησης

Πληροφορίες σχετικά με τις επιστροφές προϊόντων και την εγγύησή τους.

Γενικοί Όροι Εγγύησης

Όλα τα προϊόντα μας είναι Ευρωπαϊκών προδιαγραφών και καλύπτονται από την εγγύηση που παρέχει η κατασκευάστρια εταιρεία. Τα προϊόντα μας καλύπτονται εξίσου από την εγγύηση της επίσημης αντιπροσωπείας τους στην Ελλάδα με την προσκόμιση του τιμολογίου ή της αποδείξης σας.

Η εγγύηση καλύπτει μόνο λειτουργικές βλάβες της συσκευής όταν αυτές δεν ανταποκρίνονται στις προδιαγραφές της κατασκευάστριας εταιρείας. Σε καμία περίπτωση η εγγύηση δεν καλύπτει βλάβες όπως πτώση, νερό, χτυπήματα κλπ, ή οποιαδήποτε βλάβη μπορεί να έχει προέλθει από κακή χρήση του χρήστη.

Dead on Arrival (DOA)

Σε περίπτωση που κάποια συσκευή που αποκτήσατε από το κατάστημά μας είναι ελαττωματική εξ'αρχής, ισχύει η διαδικασία DOA. Η διαδικασία DOA (Dead on Arrival) αναφέρεται στην περίπτωση που η συσκευή ποτέ δεν τέθηκε σε λειτουργία λόγω εργοστασιακού ελαττώματος. Η διαδικασία DOA είναι τυποποιημένη, και τηρείται για όλους τους καταναλωτές ανεξαιρέτως και απαρέγκλιτα. Σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να γίνει επιλεκτική εξαίρεση της διαδικασίας DOA.

Τις αποφάσεις σχετικά με το εάν κάποια συσκευή καλύπτεται ή όχι από την διαδικασία DOA, λαμβάνονται από το επίσημο τεχνικό τμήμα του εκάστοτε κατασκευαστή. Σε καμία περίπτωση η διαδικασία DOA δεν αναγνωρίζεται εάν δεν υπάρξει αντίστοιχη επίσημη έγγραφη επιβεβαίωση από το τεχνικό τμήμα του επίσημου κατασκευαστή. Το χρονικό διάστημα που απαιτείται για τον έλεγχο της εκάστοτε συσκευής, εξαρτάται αποκλειστικά και μόνο από το τεχνικό τμήμα.

Η εταιρεία μας σε καμία περίπτωση δεν αντικαθιστά κάποιο ελαττωματικό προϊόν ή επιστρέφει χρήματα, εάν δεν έχει προηγηθεί έλεγχος και αντίστοιχη έγγραφη επίσημη επιβεβαίωση του επίσημου κατασκευαστή, ότι βρίσκεται σε ισχύ το DOA.

Δεν μπορεί να αποσταλεί κάποια συσκευή στον επίσημο κατασκευαστή για την έναρξη της διαδικασίας DOA, εάν δεν συνοδεύεται με όλα τα παρελκόμενά της (πχ φορτιστής, βιβλιαράκι, ακουστικά κλπ) στο κουτί της.

Επιστροφές προϊόντων & Δικαίωμα υπαναχώρησης

Για συναλλαγές εξ'αποστάσεως ο πελάτης έχει δικαίωμα επιστροφής του προϊόντος (χωρίς ελάττωμα) για οποιονδήποτε λόγο μόνο εάν αυτό επιστραφεί στην εταιρεία μας σε άψογη κατάσταση εντός 14 ημερολογιακών ημερών. Σε περίπτωση που το προϊόν έρχεται με ταινία ασφαλείας (Sealing Tape) και αυτή έχει παραβιαστεί τότε η επιστροφή του προϊόντος δεν θα γίνει αποδεκτή.

Από το δικαίωμα υπαναχώρησης εξαιρούνται:

- Τα προϊόντα που κατασκευάζονται σύμφωνα με τις προδιαγραφές του καταναλωτή

- Τα προϊόντα τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής, εφόσον είναι σφραγισμένα και έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση.

- Η προμήθεια ψηφιακού περιεχομένου μη παρεχόμενου πάνω σε υλικό μέσο, εάν η εκτέλεση ξεκίνησε με την προηγούμενη ρητή συγκατάθεση του καταναλωτή και την επιβεβαίωση εκ μέρους του ότι χάνει έτσι το δικαίωμα της υπαναχώρησης.

- Οι σφραγισμένες ηχητικές εγγραφές, οι σφραγισμένες εγγραφές βίντεο και το σφραγισμένο λογισμικό για υπολογιστές, που αποσφραγίστηκαν μετά την παράδοση.

- Προϊόντα αξίας κάτω των 30 ευρώ.

- Συναλλαγές που ολοκληρώθηκαν σε επιχειρήσεις με έκδοση τιμολογίου (άρθρο 1α του ν. 2251/94).

Τα μεταφορικά έξοδα για την επιστροφή του προϊόντος χωρίς ελάττωμα επιβαρύνουν τον πελάτη.

Ελαττωματικές Συσκευές

Για την επιστροφή ελαττωματικών προϊόντων εντός εγγύησης θα χρειαστεί η συμπλήρωση της φόρμας επιστροφών που μπορείτε να βρείτε εδώ.

Για επιστροφές ελλατωματικών προϊόντων εξ'αποστάσεως τα μεταφορικά έξοδα προς την εταιρεία μας τα αναλαμβάνει ο πελάτης, και τα έξοδα επιστροφής, εφόσον το προϊόν καλύπτεται από την εγγύηση, το αναλαμβάνει η εταιρεία μας.

Σε περίπτωση που κάποιο προϊόν σε συνέχεια διάγνωσης από τον κατασκευαστή δεν καλύπτεται από την εγγύηση αλλά από ευθύνη του χρήστη (πχ κακή χρήση, φυσικές φθορές, διάβρωση κλπ) το κόστος επιστροφής επιβαρύνει τον πελάτη.

Επιστροφές χρημάτων

Επιστροφές χρημάτων δεν γίνονται δεκτές, εκτός από την περίπτωση που γίνει κάποιο λάθος από την εταιρεία μας και δεν ευθύνεται ο καταναλωτής.

Σε περίπτωση που γίνει κάποιο λάθος (όπως για παράδειγμα λάθος χρώμα συσκευής, αξεσουάρ κλπ) θα πρέπει να επικοινωνήσετε άμεσα με την εταιρεία μας στο τηλέφωνο 210 23 25 043 και το προϊόν θα πρέπει να επιστραφεί άμεσα σε άριστη κατάσταση.

Σε περίπτωση που πρόκειται για συναλλαγή εξ'αποστάσεως, το κόστος των μεταφορικών εξόδων το αναλαμβάνει η εταιρεία μας.

RSSearch! module