Οροι Επιστροφών και Εγγύησης
Πληροφορίες σχετικά με τις επιστροφές προϊόντων και την εγγύησή τους.
Γενικοί Όροι Εγγύησης
Η εγγύηση καλύπτει μόνο λειτουργικές βλάβες της συσκευής όταν αυτές δεν ανταποκρίνονται στις προδιαγραφές της κατασκευάστριας εταιρείας. Σε καμία περίπτωση η εγγύηση δεν καλύπτει βλάβες όπως πτώση, νερό, χτυπήματα κλπ, ή οποιαδήποτε βλάβη μπορεί να έχει προέλθει από κακή χρήση του χρήστη.
Dead on Arrival (DOA)
Τις αποφάσεις σχετικά με το εάν κάποια συσκευή καλύπτεται ή όχι από την διαδικασία DOA, λαμβάνονται από το επίσημο τεχνικό τμήμα του εκάστοτε κατασκευαστή. Σε καμία περίπτωση η διαδικασία DOA δεν αναγνωρίζεται εάν δεν υπάρξει αντίστοιχη επίσημη έγγραφη επιβεβαίωση από το τεχνικό τμήμα του επίσημου κατασκευαστή. Το χρονικό διάστημα που απαιτείται για τον έλεγχο της εκάστοτε συσκευής, εξαρτάται αποκλειστικά και μόνο από το τεχνικό τμήμα.
Η εταιρεία μας σε καμία περίπτωση δεν αντικαθιστά κάποιο ελαττωματικό προϊόν ή επιστρέφει χρήματα, εάν δεν έχει προηγηθεί έλεγχος και αντίστοιχη έγγραφη επίσημη επιβεβαίωση του επίσημου κατασκευαστή, ότι βρίσκεται σε ισχύ το DOA.
Δεν μπορεί να αποσταλεί κάποια συσκευή στον επίσημο κατασκευαστή για την έναρξη της διαδικασίας DOA, εάν δεν συνοδεύεται με όλα τα παρελκόμενά της (πχ φορτιστής, βιβλιαράκι, ακουστικά κλπ) στο κουτί της.
Επιστροφές προϊόντων & Δικαίωμα υπαναχώρησης
Από το δικαίωμα υπαναχώρησης εξαιρούνται:
- Τα προϊόντα που κατασκευάζονται σύμφωνα με τις προδιαγραφές του καταναλωτή
- Τα προϊόντα τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής, εφόσον είναι σφραγισμένα και έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση.
- Η προμήθεια ψηφιακού περιεχομένου μη παρεχόμενου πάνω σε υλικό μέσο, εάν η εκτέλεση ξεκίνησε με την προηγούμενη ρητή συγκατάθεση του καταναλωτή και την επιβεβαίωση εκ μέρους του ότι χάνει έτσι το δικαίωμα της υπαναχώρησης.
- Οι σφραγισμένες ηχητικές εγγραφές, οι σφραγισμένες εγγραφές βίντεο και το σφραγισμένο λογισμικό για υπολογιστές, που αποσφραγίστηκαν μετά την παράδοση.
- Προϊόντα αξίας κάτω των 30 ευρώ.
- Συναλλαγές που ολοκληρώθηκαν σε επιχειρήσεις με έκδοση τιμολογίου (άρθρο 1α του ν. 2251/94).
Τα μεταφορικά έξοδα για την επιστροφή του προϊόντος χωρίς ελάττωμα επιβαρύνουν τον πελάτη.
Ελαττωματικές Συσκευές
Για επιστροφές ελλατωματικών προϊόντων εξ'αποστάσεως τα μεταφορικά έξοδα προς την εταιρεία μας τα αναλαμβάνει ο πελάτης, και τα έξοδα επιστροφής, εφόσον το προϊόν καλύπτεται από την εγγύηση, το αναλαμβάνει η εταιρεία μας.
Σε περίπτωση που κάποιο προϊόν σε συνέχεια διάγνωσης από τον κατασκευαστή δεν καλύπτεται από την εγγύηση αλλά από ευθύνη του χρήστη (πχ κακή χρήση, φυσικές φθορές, διάβρωση κλπ) το κόστος επιστροφής επιβαρύνει τον πελάτη.
Επιστροφές χρημάτων
Επιστροφές χρημάτων δεν γίνονται δεκτές, εκτός από την περίπτωση που γίνει κάποιο λάθος από την εταιρεία μας και δεν ευθύνεται ο καταναλωτής.
Σε περίπτωση που γίνει κάποιο λάθος (όπως για παράδειγμα λάθος χρώμα συσκευής, αξεσουάρ κλπ) θα πρέπει να επικοινωνήσετε άμεσα με την εταιρεία μας στο τηλέφωνο 210 23 25 043 και το προϊόν θα πρέπει να επιστραφεί άμεσα σε άριστη κατάσταση.
Σε περίπτωση που πρόκειται για συναλλαγή εξ'αποστάσεως, το κόστος των μεταφορικών εξόδων το αναλαμβάνει η εταιρεία μας.